Prezydent Miasta Kołobrzeg: Konsultacje w sprawie zmiany granic miasta

PREZYDENT MIASTA KOŁOBRZEG zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg w dniach od 15 lutego do 28 lutego 2023 r.

 

 

Przedmiotem konsultacji jest zmiana granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg przez włączenie do Gminy Miasto Kołobrzeg obszaru: części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg.

Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały Nr LVI/819/22 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 30 listopada 2022 r. sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.

 

Celem niniejszych konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg.

Konsultacje prowadzone są w dniach od 15 lutego do 28 lutego 2023 r.
Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP – zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na stronie internetowej www.integracja.kolobrzeg.eu, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.

 

 

Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści:

“Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?”
Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku “X” w wybranej jako odpowiedź rubryce: “JESTEM ZA”, “JESTEM PRZECIW” lub “WSTRZYMUJĘ SIĘ”. Brak postawienia znaku “X” lub postawienie znaku „X w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.

Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis.

Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę.

Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.

 

 

Formularz ankiety zostanie udostępniony w punktach konsultacyjnych:

-w siedzibie urzędu – Biuro Obsługi Klientów ul. Ratuszowa 12, od 15 lutego do 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz.7.30 – 15.30;
-w Kołobrzeskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Unii Lubelskiej 33B, od 15 lutego do 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.30 – 15.00;
-w Galerii Handlowej Hosso ul. Armii Krajowej 10, od 15 lutego 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz. 15.00 – 18.00 oraz 18 i 25 lutego w godz. 11.00-14.00;
-na Targowisku Miejskim ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 17 lutego, 21 lutego, 24 lutego, 28 lutego w godz. 8.00 -10.00;
-w Regionalnym Centrum Kultury ul. Solna 1, 15 lutego w godz. 18.15 – 19.15, 18 lutego w godz. 9.30 – 14.30, 19 lutego w godz. 17.15 – 18.15, 22 lutego w godz. 18.15 – 19.15, 23 lutego 18.15 – 19.15, 25 lutego 17.15-18.15;
-w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (Hala Milenium) ul. Łopuskiego 38 w dniu 25 lutego (sobota) w godz. 14.30 – 17.00.

Wypełnione ankiety będzie można złożyć w miejscach ich udostępnienia.

 

 

Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.

Proces konsultacji prowadzi – koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl

 

 

Foto: Archiwum

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments