Kierownik działu animacji kultury poszukiwany

Dyrektor Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta o naborze na stanowisko kierownicze: kierownik działu animacji kultury.

 

NAZWA I ADRES JEDNOSTKI – Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg
NAZWA STANOWISKA PRACY – kierownik działu animacji kultury
RODZAJ UMOWY: umowa o pracę
WYMIAR CZASU PRACY: pełny etat

Wymagania niezbędne:

wykształcenie: preferowane wyższe kierunkowe – humanistyczne, manager kultury
staż pracy: minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
umiejętności: obsługa komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office
znajomość przepisów prawnych: ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
Wymagania dodatkowe:

preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym
preferowana znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego
umiejętność zarządzania budżetem, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji,
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sprawne oraz dokładne wykonywanie powierzonych zadań
wysoka samodzielność, systematyczność
umiejętność pracy w zespole
dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność
Zakres obowiązków:
Do zadań Kierownika Działu Animacji Kultury należy w szczególności:

Kierowanie Działem Animacji Kultury
Upowszechnianie kultury
Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań oraz ich zaspokajanie w zakresie edukacji kulturalnej i oferty kulturalnej
Inspirowanie, wspieranie, współorganizowanie, opracowywanie projektów teatralnych, filmowych, muzycznych i społecznych w oparciu o kulturę oraz edukację kulturalną
Współpraca z innymi instytucjami kultury, stowarzyszeniami, itp.
Współorganizacja, koordynacja, realizacja imprez artystycznych, estradowych, plenerowych, okolicznościowych oraz festiwali
Tworzenie projektów promujących regionalne dziedzictwo i oryginalne zjawiska kulturowe
Podejmowanie działań służących aktywizacji kulturowej środowisk lokalnych
Udzielanie pomocy instruktażowej i repertuarowej indywidualnym twórcom, grupom oraz zespołom artystycznym ARA
Doskonalenie i popularyzowanie twórczości artystycznej, poetyckiej, folkloru i sztuki ludowej poprzez organizowanie festiwali, konkursów, przeglądów i turniejów
Organizacja widowni, promocja i reklama realizowanych imprez Amatorskiego Ruchu Artystycznego
Koordynacja działań ARA – w tym m.in. systematyczna i terminowa organizacja cyklicznych spotkań instruktorów, przedkładanie Dyrektorowi do zatwierdzenia propozycji programowych i projektów wypracowanych przez instruktorów, opracowywanie podziału zadań niezbędnych do realizacji zadań programowych, kontrolowanie prawidłowego przebiegu realizowanych zadań zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami,
Współpraca i ustalanie z Działem Organizacji Imprez i Administracyjno-Gospodarczym zadań niezbędnych do realizacji wydarzeń kulturalnych,
Koordynacja pracy zespołu instruktorskiego podczas przygotowania nowych projektów.
Współtworzenie programu działalności RCK. Tworzenie i współtworzenie projektów w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność kulturalną i edukację kulturalną.
Współpraca z innymi instruktorami i pracownikami RCK.
Systematyczne uzupełnianie dokumentacji imprez (scenariusz, rozliczenie, plakat, itp.).
Pomoc merytoryczna i organizacyjna przy imprezach środowiskowych.
Prowadzenie zajęć edukacyjnych dot. kultury mieszczańskiej, dziedzictwa kulturowego regionu.
Realizacja imprez zgodnie z wytycznymi ustawy o imprezach masowych.
Sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy Działu Animacji.
Współpraca z placówkami oświatowymi w realizacji edukacji kulturalnej i regionalnej.
Prowadzenie stałej obserwacji zjawisk kulturowych w środowiskach lokalnych, w skali miasta i regionu.
Współpraca z grupami twórczymi działającymi przy instytucjach, placówkach kultury i organizacjach oraz z indywidualnymi twórcami.
Tworzenie pozytywnego wizerunku RCK i jego działań oraz nawiązywanie kontaktów ze środowiskami, które mogą wzmacniać ten wizerunek.
Pozyskiwanie patronów poszczególnych wydarzeń kulturalnych.
Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
Pisanie projektów na dofinansowanie zadań statutowych.
Negocjowanie i przygotowywanie zleceń i umów z usługodawcami zewnętrznymi, nadzór i kontrola nad ich prawidłową realizacją oraz ich rozliczanie w ramach posiadanych uprawnień, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora, właściwego Zastępcę, zgodnych z przepisami pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:

C.V.
List motywacyjny
Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie
Kserokopia dokumentów poświadczających staż pracy
Referencje wskazane lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania ofert do dnia: 10.05.2024 r. do godz. 15.00
Miejsce składania ofert: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z. Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg dopiskiem: – dotyczy naboru na stanowisko: kierownik działu animacji kultury.
Aplikacje, które wpłyną do Regionalnego Centrum Kultury po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

 

Foto: UM Kołobrzeg

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments