System SEGREGO w gminie Gościno

Urząd Miejski w Gościnie uruchomił system SEGREGO, który umożliwia mieszkańcom w wygodny sposób wyszukać swój harmonogram odbioru odpadów, a nawet zamówić przypomnienia o nadchodzących terminach wywozu śmieci czy płatnościach.

 

 

System jest bezpłatny, mieszkańcy mają do niego dostęp w aplikacji mobilnej „BLISKO” dostępnej na Android i iOS. Dzięki aplikacji będziemy otrzymywać przypomnienia na telefon i dodatkowo wszystkie informacje będą zawsze pod ręką. BLISKO poza Gospodarką Odpadami w Gminie udostępnia subskrypcję wiadomości od innych lokalnych nadawców np. „Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego” czy „Koronawirus – serwis informacyjny”.

 

SEGREGO daje mieszkańcom wiele korzyści:

  • Udostępni aktualny harmonogram z podziałem na wszystkie kategorie opadów.
  • Pokaże zasady segregacji dotyczące każdej z frakcji odpadów
  • Pozwoli zamówić powiadomienia wg wskazanego tematu np. przypomnienie o wywozie wybranej kategorii odpadów, przypomnienia o płatnościach i inne aktualności związane z gospodarką komunalną.
  • Powiadomienia i harmonogram będą odnosić się do konkretnego adresu, który wskaże użytkownik.
  • Mieszkańcy będą mogli sprawdzić, która spółka odbiera odpady, oraz ocenić jej pracę
  • Brak odbioru odpadów zgłaszamy przez aplikację BLISKO

W dbałości o nasze środowisko pojawiają się coraz to nowe przepisy, które wymagają właściwej segregacji. Od 1 stycznia 2020 r. za źle posortowane śmieci grozi wielokrotne podniesienie opłat. Dlatego warto mieć pod ręką system SEGREGO – w razie wątpliwości ułatwi nam w prawidłową segregację.

 

 

Źródło: UM Gościno

Foto. Archiwum

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments