Sadź drzewa z Kauflandem! Akcja na rzecz ochrony środowiska!

Kaufland zachęca klientów do wspólnej akcji sadzenia drzew

Kaufland regularnie udowadnia, że działania na rzecz ochrony klimatu wpisane są w bieżącą działalność firmy. Sieć zainicjowała właśnie kolejną proekologiczną akcję – Czas na las z Kaufland Card, którą poprowadzi z doświadczonym partnerem – Fundacją Aeris Futuro. Inicjatywę będą mogli wspierać sami klienci, aktywując dedykowany kupon Kaufland Card. Za każdą aktywację o wartości 500 pkt. Kaufland wraz z Fundacją posadzi drzewo. Po określeniu lokalizacji firma zaprosi lokalne społeczności do wspólnego sadzenia roślin.

Kaufland ma świadomość, że dynamiczny rozwój biznesu oznacza również rosnącą odpowiedzialność za społeczeństwo i ekosystem. Od początku działalności w Polsce firma przykłada dużą wagę do rozwoju w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska naturalnego. Sieć wyznaczyła sobie ambitne cele dotyczące ochrony klimatu, w tym m.in. do 2030 roku chce ograniczyć emisje związane z działalnością przedsiębiorstwa o 80% (w stosunku do 2019 r.).

Jakie działania podejmuje Kaufland, aby zrealizować tę misję?
-Zasila wszystkie swoje obiekty zieloną energią.
-Inwestuje w energooszczędne i ekologiczne instalacje chłodnicze, oświetlenie i odzysk ciepła odpadowego.
-Ogranicza zużycie tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych i zwiększa możliwości ich recyklingu.
-Stawia na zrównoważoną logistykę, optymalizuje transport, rozwija sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
-Angażuje się w usuwanie odpadów ze środowiska, m.in. biorąc co roku udział w Akcji Sprzątanie świata.

A teraz Czas na las z Kaufland Card!

Zadrzewianie to kolejne przedsięwzięcie, którego celem jest ograniczenie śladu węglowego, ochrona klimatu i bioróżnorodności. Lasy i inne rozległe tereny zielone pełnią ważną rolę związaną ze wsparciem bioróżnorodności, retencji oraz pochłanianiem dwutlenku węgla. Są siedliskiem dla wielu gatunków roślin i zwierząt. Mając tego świadomość, we współpracy z Fundacją Aeris Futuro rozpoczynamy akcję Czas na las z Kaufland Card, do której zapraszamy klientów. W okresie od 11 do 30 kwietnia klienci mogą wymieniać zebrane punkty lojalnościowe na dedykowany kupon z symbolem drzewa. Wystarczy 500 punktów, by zasadzić drzewo. Następnie wspólnie z Fundacją Aeris Futuro i lokalną społecznością zazielenimy wyznaczony teren – wyjaśnia Maja Szewczyk, dyrektor Działu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Cieszymy się, że możemy połączyć siły z tak dużą marką jak Kaufland. Mamy nadzieję, że poprzez akcję Czas na las z Kaufland Card zachęcimy klientów do prostych działań na rzecz ochrony klimatu i posadzimy kolejne tysiące drzew – mówi Marek Piątkowski, prezes Fundacji Aeris Futuro.

Czas i lokalizację nasadzeń określi Fundacja. Miejsca nasadzenia dobierane są w taki sposób, aby odpowiadać na aktualne potrzeby środowiskowe wybranych terenów. Aeris Futuro ma w tym zakresie ogromne doświadczenie, ponieważ od 18 lat zajmuje się kompensacją emisji dwutlenku węgla, zwiększaniem bioróżnorodności i retencji m.in. poprzez nasadzenia drzew. Odpowiednio konsultuje i wskazuje zatem takie tereny, które wymagają odnowienia po zniszczeniach spowodowanych suszą czy atakiem pasożytów powodujących wymieranie całych lasów.

Po zakończeniu akcji Kaufland poinformuje lokalne społeczności o wybranej lokalizacji i zaprosi do wspólnego sadzenia drzew.

Więcej informacji nt. akcji oraz regulamin można znaleźć na stronie internetowej Czas na las | Kaufland.

INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

 

Foto: Kaufland

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments