Kaufland zaprasza klientów do zabawy w „Koło oszczędności”
Jeszcze tylko kilka dni zostało do ulubionego weekendu Polaków – majówki. Z tej okazji sieć Kaufland przygotowała dla swoich klientów wyjątkową niespodziankę. Od 26 kwietnia w aplikacji Kaufland powraca znana przez klientów zabawa „Koło oszczędności”. Najbliższa odsłona tej akcji pozwoli konsumentom zaopatrzyć się w produkty niezbędne na nadchodzący sezon grillowy w niższych cenach.
Kręć kołem i… oszczędzaj
Wystarczy, że w trakcie trwania akcji (26.04-24.05) klienci zrobią zakupy w sieci Kaufland z użyciem karty programu lojalnościowego Kaufland Card. Niezależnie od wartości zakupów po dokonanej transakcji użytkownicy aplikacji mogą na swoim telefonie „zakręcić” wirtualnym kołem i zdobyć atrakcyjne kupony zniżkowe. W ramach akcji klienci mają szansę otrzymać zniżki na produkty niezbędne do przygotowania grilla – artykuły spożywcze m.in. warzywa, sosy, dodatki, a także akcesoria.
W pierwszym tygodniu, biorąc udział w akcji, można zdobyć kupon na kiełbasę śląską marki własnej Let’s BBQ z obniżką w wysokości 41%, jak również zniżki na dodatki marki własnej K-Classic, które przydadzą się na każdej imprezie grillowej w majowy weekend: keczup, pieczarki marynowane z marchewką i cebulą, a także napoje w kartonie o pojemności 2 l. Do zdobycia jest również kupon zniżkowy (-50%) na szczotkę, która pasuje do wszystkich dostępnych na rynku rodzajów grilla.
Promocja jest dostępna dla tych użytkowników aplikacji Kaufland, którzy są zarejestrowani w programie lojalnościowym Kaufland Card. Kołem można zakręcić raz dziennie do końca dnia następującego po dniu dokonania zakupu. Poprzednia edycja „Koła oszczędności” odbyła się w marcu br. i cieszyła się dużą popularnością wśród klientów sieci.
Poza tą akcją promocyjną sieć przygotowała dla klientów także liczne oferty specjalne — szeroki wybór akcesoriów do grillowania marki Let’s BBQ w atrakcyjnych cenach, mięso, wędliny, drób i ryby na grill, jak również meble ogrodowe i akcesoria turystyczne marki własnej Countryside.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.