Kaufland rozwija koncept one-stop-shopping i nawiązuje współpracę z nowymi najemcami

Z raportu Kaufland pt. „Jak kupują Polacy” wynika, że konsumenci, wybierając miejsce zakupów, zwracają szczególną uwagę na aspekt dostępności. Klienci doceniają różnorodność oferty, która umożliwia znalezienie wszystkich niezbędnych artykułów w jednym miejscu, co przekłada się na oszczędność czasu i wygodę. Kaufland oferuje w swoich sklepach nie tylko różnorodny asortyment, ale także dostęp do szerokiego wachlarza usług. Odpowiadając na oczekiwania klientów, sieć rozwija się zgodnie z ideą one-stop-shopping i konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców w swoich pasażach.

Dobór punktów usługowych w pasażach handlowych sklepów Kaufland każdorazowo poprzedzony jest staranną analizą potrzeb lokalnych społeczności. Sieć nawiązuje współpracę z partnerami, których oferta stanowi optymalnie uzupełnienie asortymentu produktowego w markecie. Obecnie w sklepach Kaufland klienci mogą korzystać z oferty w sumie ponad 2000 punktów handlowych i usługowych. Grono najemców jest regularnie poszerzane – w okresie od kwietnia do maja br. w placówkach Kaufland pojawiło się czternastu nowych najemców, a cztery obiekty zostały odnowione.

Zrównoważone punkty usługowe

Kaufland przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. W związku z tym chętnie nawiązuje współprace z najemcami, którzy prowadząc swój biznes, są zaangażowani w kwestie środowiskowe bądź społeczne. Wśród nowych partnerów sieci Kaufland znalazł się m.in. sklep zoologiczny w sklepie w Pleszewie, który tworzy swoje punkty w myśl idei less waste: używa mebli z recyklingowanych płyt, a materiały reklamowe i etykiety cenowe wykonuje ręcznie z papieru. Innym przykładem jest rodzinna pracownia krawiecka w sklepie w Opolu, która organizuje warsztaty krawieckie dla dzieci. Na uwagę zasługuje również piekarnia otwarta w markecie w Ciechanowie, która angażuje się w akcje charytatywne, m.in. wspiera inicjatywę „Kup chleb dla potrzebujących”.

Kaufland niezmiennie nadaje również priorytet lokalności. Sieć w pierwszej kolejności sięga po artykuły od regionalnych dostawców, promuje tradycje kulinarne różnych regionów Polski, a także nawiązuje współprace z rodzinnymi firmami z najbliższej okolicy sklepów, które są znane i doceniane przez lokalne społeczności. Niejednokrotnie stają się one najemcami pasaży handlowych. W tym obszarze należy przywołać przykład rodzinnej pracowni jubilerskiej w Jabłonnej, rzemieślniczej marki lodów we Wrocławiu, a także kwiatomatu uruchomionego w Skawinie, do którego bukiety dostarcza lokalny dostawca.

Nowe formaty najemców

Poza sprawdzonymi formatami na lokalnym rynku Kaufland sięga również po nowe rozwiązania, oferując swoim klientom dostęp do wielu innych usług będących w kręgu ich zainteresowania. Sieć uruchomiła pionierski koncept 2w1 oferujący lody i kawę z Costa Coffee, pierwszą w sklepach Kaufland winiarnię czy też salon urody.

Zarówno Kaufland, jak i najemcy przywiązują dużą wagę do jakości stoisk, dlatego w ostatnim czasie część pasaży została odrestaurowana. W nowym koncepcie funkcjonuje piekarnia w Ciechanowie, cukiernia w Legionowie, sklep mięsny w Bytowie i kantor w Jabłonnej.

Pełna lista nowych najemców z okresu kwiecień-maj 2023 r.

  • Winiarnia Kapkawina.pl – sklep Kaufland w Jastrzębiu-Zdroju

  • Jubiler Anillo – sklep Kaufland w Jabłonnej

  • Kwiaciarnia MD Marek Doleżych – sklep Kaufland w Krapkowicach

  • Sklep zoologiczny GEKON – sklep Kaufland w Pleszewie

  • Delikatesy mięsne ZM SKIBA – sklep Kaufland w Bytowie

  • Specjalistyczny sklep z kawą i herbatą Tis Coffee – sklep Kaufland we Wrocławiu (ul. Sieradzka 7)

  • Salon urody Beauty Concept – sklep Kaufland w Słupsku

  • Salon M-GSM – sklep Kaufland w Piotrkowie Trybunalskim

  • Szwalnia i salon odzieży Lariko Studio – sklep Kaufland w Opolu

  • Salon GSM KIWI – sklep Kaufland w Tomaszowie Mazowieckim

  • Polish Lody – przed sklepem Kaufland we Wrocławiu (ul. Jana Długosza 74)

  • Lodolandia + Costa Coffee – przed sklepem Kaufland w Wołominie

  • Si Gelato + Costa Coffee – przed sklepem Kaufland w Suwałkach

  • Foodtruck Pizza Una Volta! – sklep Kaufland w Krakowie (ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 14)

  • Kwiatomat Filarowe Historie – przy sklepie Kaufland w Skawinie

  • Kantor EXG – sklep Kaufland w Jabłonnej

Lista odnowionych lokali z okresu kwiecień-maj 2023 r.:

  • Piekarnia K. Zieliński – sklep Kaufland w Ciechanowie

  • Cukiernia Sweet Home – sklep Kaufland w Legionowie

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments