Kaufland po raz kolejny wspiera edukację ekologiczną wśród najmłodszych

Kaufland po raz kolejny wspiera edukację ekologiczną wśród najmłodszych – tym razem z pomocą Rozrabiaków Literaków

 

Kształtowanie świadomych postaw poprzez zabawę – taki cel przyświeca najnowszej akcji sieci Kaufland, która po raz kolejny wspiera edukację ekologiczną wśród najmłodszych. Już od 8 września dzieci będą mogły kolekcjonować naklejki z wizerunkiem 24 Rozrabiaków, których imiona nawiązują do zrównoważonego rozwoju, a biorąc udział w kreatywnych grach i zabawach, uczyć się dbania o środowisko i swoje zdrowie.

Najnowsza akcja edukacyjna sieci Kaufland nosi nazwę Rozrabiaki Literaki. Każde dziecko, które odwiedzi sklep Kaufland, będzie mogło bezpłatnie otrzymać naklejkę z podobizną Rozrabiaka. Imiona postaci rozpoczynają się od poszczególnych liter alfabetu i nawiązują do wybranych zagadnień związanych ze środowiskiem czy odżywianiem. Dzieci będą mogły zaprzyjaźnić się m.in. z Recyklusiem, który opowie o ponownym wykorzystaniu odpadów, Florką, która przekaże informacje na temat budowania odporności organizmu czy Niedoskonałkiem zwracającym uwagę na nieidealne, lecz pełnowartościowe owoce i warzywa. Do zebrania są 24 naklejki. Aby je zdobyć, nie trzeba spełnić konkretnych warunków – naklejki wydawane są każdemu dziecku towarzyszącemu klientowi w trakcie zakupów lub robiącemu samodzielnie zakupy, niezależnie od wartości zakupionych produktów. Akcja trwa od 8 września do 9 listopada lub do wyczerpania zapasów.

Nauka przez zabawę

Na stronie internetowej www.kaufland.pl/rozrabiaki na dzieci czeka specjalna książeczka do pobrania – album, w którym nie tylko można zbierać otrzymane naklejki, ale także wziąć udział w zabawach edukacyjnych dla całej rodziny. Dla przykładu pod pilnym okiem Segregosława dzieci będą musiały przypisać dany odpad do konkretnego pojemnika, ucząc się w ten sposób właściwej segregacji. Ale to nie wszystko. W sklepach Kaufland dzieci mogą odkrywać dodatkowe atrakcje – m.in. fotościankę, dzięki której wcielą się w rolę Rozrabiaków, grę w klasy czy miarkę, z pomocą której sprawdzą swój wzrost.

Akcja ma na celu zwiększyć świadomość

ekologiczną wśród najmłodszych oraz zachęcić rodziny do wspólnego spędzania czasu z pomocą prostych, ale jednocześnie angażujących i edukacyjnych zabaw.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

 

 

Fot.: Kaufland Polska

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments