Kaufland rozwija asortyment marki własnej K-Bio o artykuły dla niemowląt i dzieci

Aby wspierać klientów w świadomym odżywianiu, Kaufland sukcesywnie rozwija swoją ofertę m.in. o produkty ekologiczne. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, którzy przykładają dużą wagę do składu i wysokiej jakości artykułów serwowanych swoim pociechom, sieć rozszerza asortyment marki własnej K-Bio o produkty dla niemowląt i małych dzieci. Musy, przeciery, kaszki i gotowe dania obiadowe w słoiczkach zostały wyprodukowane z ekologicznych składników. Kilkadziesiąt nowych produktów znajduje się w stałej ofercie sklepów Kaufland w całej Polsce.

Kaufland regularnie rozwija asortyment marek własnych, oferując klientom produkty sprawdzonej jakości w atrakcyjnej cenie. W ofercie sieci znajduje się m.in. marka K-Bio, która obejmuje produkty wytworzone z ekologicznych składników, co potwierdza europejskie logo rolnictwa ekologicznego widoczne na opakowaniu produktów. Aby zapewnić jeszcze większy wybór artykułów sprawdzonej jakości, które są dedykowane najmłodszym członkom rodziny, Kaufland przez ostatnich kilka miesięcy wprowadził do swojego asortymentu blisko 40 nowych artykułów ekologicznych przeznaczonych dla niemowląt i dzieci marki własnej K-Bio.

Nowe produkty K-Bio, w tym m.in. gotowe dania obiadowe w słoiczkach, smaczne musy, pożywne sucharki oraz ciasteczka, spełniają wymogi unijnej certyfikacji dla produktów ekologicznych, co oznacza, że co najmniej 95% składników pochodzi z upraw ekologicznych. W przypadku musów zbożowo-owocowych K-Bio udział ten wynosi aż 100%. Niezależne laboratoria i instytuty badawcze stale monitorują proces produkcji oraz kontrolują jakość gotowych wyrobów przed ich wprowadzeniem na rynek. Jest to podstawowa procedura podejmowana przez sieć Kaufland w celu zapewnienia, że wytyczne są przestrzegane, a forma produktów jest bezpieczna dla małych konsumentów.

Wprowadzone do oferty produkty zawierają na opakowaniach informacje dotyczące grupy wiekowej, dla jakiej są przeznaczone. Oferta K-Bio dla dzieci i niemowląt jest dostępna w sklepach Kaufland w całej Polsce i w zależności od wielkości sklepu obejmuje aktualnie od 28 do 39 artykułów.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments