Z Goleniowa polecimy do Kopenhagi

Linia Norwegian ogłaszając trasę do Kopenhagi zwiększa swoje zaangażowanie w Szczecinie.

Będąc bardzo zadowoloną ze swoich wyników osiąganych na trasie Oslo – Szczecin – Oslo, w dniu dzisiejszym linia lotnicza Norwegian ogłosiła uruchomienie od kwietnia 2020 roku trasy ze Szczecina do Kopenhagi.

189 miejscowy samolot typu Boeing 737-800 operować będzie dwa razy w tygodniu według poniższego rozkładu lotów:

Środa:

Wylot z Kopenhagi – 13:30, przylot do Szczecina 14:35

Wylot ze Szczecina – 15:15, przylot do Kopenhagi 16:10

Sobota:

Wylot z Kopenhagi – 13:50, przylot do Szczecina 14:45

Wylot ze Szczecina – 15:30, przylot do Kopenhagi 16:25

Przekazując tę jakże dobrą wiadomość dla lotniska, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Szczecin – Goleniów – Maciej Dziadosz powiedział:

„Połączenie z Kopenhagą będzie doskonałym uzupełnieniem do już istniejącego połączenia realizowanego przez linię lotniczą SAS, która to od kwietna bieżącego roku łączy nasz region z Kopenhagą 5 x tygodniowo (od poniedziałku do piątku).

Sądzimy, że uruchamiane w niedługim czasie połączenie linii Norwegian z Kopenhagą, jeszcze bardziej uatrakcyjni Szczecin i całe Pomorze Zachodnie dla klientów skandynawskich, którzy wręcz uwielbiają kilkudniowe wyjazdy turystyczne, wpisując się w strategię rozwoju tego typu usług na terenie naszego regionu.

Faktem ogłoszenia tego połączenia, w szczególności powinna cieszyć się cała branża turystyczna, dla której Duńczycy są jednymi z najczęściej korzystających z ich usług klientami, a to połączenie znacznie skróci czas dotarcia do Szczecina, czy regionu Pomorza Zachodniego” – dodał Maciej Dziadosz

Ceny biletów rozpoczynają się od kwoty 116 złotych i są dostępne na stronie norwegian.com

Port Lotniczy Szczecin – Goleniów oferuje 10 rozkładowych kierunków: Warszawa (PLL LOT); Oslo Gardemoen (Norwegian); Kopenhaga (SAS, Norwegian); Londyn Stansted, Dublin, Liverpool, Kraków (Ryanair); Oslo Torp, Stavanger, Bergen (Wizz Air)

0 0 votes
Article Rating


Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments